بهزاد غلامی

بهزاد غلامی

معرفی بهترین هدفون زیر یک میلیون | هدفون اقتصادی

هدفون و هندزفری همیشه محبوب ترین لوازم جانبی در بازار بوده اند. حتی این روزها که برخی از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند، سیستم هندزفری را از جعبه گوشی حذف کرده اند، کاربران تمایل بیشتری به خرید هدست های مختلف دارند.

هدفون ها را می توان با توجه به بازه قیمتی و کاربردشان به دسته های زیادی تقسیم کرد که در ادامه این مطلب بهترین هدفون های تا قیمت 1 میلیون تومان را در دسته بندی های مختلف معرفی می کنیم. اول، بیایید با یکدیگر صادق باشیم و وظایف خود را در اینجا روشن کنیم. هدفون زیر 1 میلیون تومان در خوشبینانه ترین حالت می تواند هدفون میان رده خوبی باشد; پس باید انتظارات منطقی داشته باشید.

. . .

 

هدفون بی سیم هیلو مدل T15

T15 هدفونی از برند هیلو است که علاوه بر ارگونومی خوب و قیمت مناسب، دارای دو ویژگی اصلی است که قیمت خرید را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. اولین ویژگی پشتیبانی از Noise Cancelling است که به کاهش نویز پس زمینه کمک می کند و به شما امکان می دهد از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید و همچنین فردی که با او صحبت می کنید صدای کمتری در پس زمینه می شنود.

ویژگی دوم ظرفیت بالای این هدست است. کیس هیلو T15 ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعتی دارد و به لطف آن می توان 60 ساعت شارژ کرد که مقدار بسیار خوبی است. در واقع ظرفیت کیس آنقدر زیاد است که می توانید از آن به عنوان پاور بانک برای شارژ گوشی خود در مواقع نیاز استفاده کنید.

دستورات مختلف در این هدست با استفاده از دکمه منتقل می شود و 3 نقطه در جعبه نیز مقدار باقی مانده پول را به شما نشان می دهد. از دیگر ویژگی های این هدفون می توان به بلوتوث 5، پشتیبانی از گواهی IPX5 و دستیار صوتی اشاره کرد.

هندزفری سیمی سامسونگ مدل EO-IC100BWEGWW

اگر به هر دلیلی هزینه اضافی برایتان مهم نیست و هندزفری بلوتوث و کیفیت برایتان مهمتر است. شما می توانید AKG را به عنوان یکی از بهترین هدفون های سیمی موجود در بازار انتخاب کنید. با رابط USB-C، این هندزفری بی سیم 10 برابر بیشتر از یک هندزفری 3.5 میلی متری سیگنال های چپ و راست را تشخیص می دهد. کیفیت ساخت بالا، برند قابل اعتماد، کیفیت پخش عالی موسیقی، قابلیت کنترل صدا و موسیقی و امکان پذیرش یا رد تماس از دیگر ویژگی های مثبت هدفون سیمی سامسونگ است.

هندزفری Anker R500 دور گردن

انکر یکی از برندهایی است که محصولاتی را در این رنج قیمتی می بینیم و معمولا قیمت بیشتری دارند. هندزفری Anker R500 سبک و استفاده از آن بسیار راحت است. این هندزفری دارای استاندارد IPX5 است و در برابر رطوبت و تعریق مقاوم است، بنابراین می توانید در حین ورزش از آن استفاده کنید.

R500 مجهز به دو درایور 10 میلی متری است که صدایی با کیفیت بالا تولید می کند. بلوتوث نسخه 5.0 نیز وظیفه انتقال اطلاعات را در این اسپیکر بر عهده دارد. برد این نسخه از بلوتوث ده متر است و تاخیر انتقال صدا به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. ظرفیت باتری این اسپیکر 195 میلی آمپر ساعت است که برای 20 ساعت گوش دادن به موسیقی شارژ می شود. R500 از شارژ سریع پشتیبانی می کند و تنها پس از 10 دقیقه شارژ به مدت 3 ساعت می توان از آن استفاده کرد.

هدفون بی سیم Samsung Level U2

همه ما برند سامسونگ و محصولات باکیفیت آن را می شناسیم. این هندزفری جدیدترین نسخه Level U است. سامسونگ سعی کرده با طراحی هندزفری و تخصص خود در ساخت یک گوشی عالی تولید کند. کیفیت صدای هدفون عالی است و طراحی آن نیز عالی است.

درایورهای 12 میلی متری Level U2 صدای واضح و دقیقی تولید می کنند که هر شنونده ای را به وجد می آورد. درایورهای این هدفون به طور کامل محدوده شنوایی انسان را پوشش می دهند. باتری Level U2 برای 18 ساعت پخش موسیقی یا 13 ساعت مکالمه شارژ می شود. توجه داشته باشید که این هدست با گوشی های دارای اندروید ۷ به بالا سازگار است.

هیلو موری پاد یا T33

هندزفری های بی سیم تی 33 هیلو که با نام Murray Pods شناخته می شوند، هدست های همه کاره ای هستند که قیمتی بین 500 تا 600 هزار تومان دارند. اگرچه این هدفون کیفیت مکالمه بسیار خوبی دارد. اما با توجه به رنج قیمتی که دارد همچنان کیفیت صدای خوب و قابل قبولی دارد. یکی از دلایل انتخاب موری پاد، عمر باتری 6 ساعته هر ایرپاد، استفاده از تراشه کوالکام، بلوتوث نسخه 5.2 و 2 میکروفون در هر ایرپاد است. با این حال، این گوشی بدون نویز داخل گوش نیست و دارای یک قاب سیلیکونی نیست (هیچ چیز مانند Apple AirPods 2) که به شما امکان می دهد هنگام استفاده از آن صداهای محیط را بشنوید.

هدفون بی سیم Anker SoundCore Life U2

یکی از گزینه های رده بالا و پر ویژگی در این رنج قیمت، هدفون بی سیم Anker SoundCore Life U2 است. این هدست دارای مجموعه ای از ویژگی ها است که برخی از آنها حتی در هدفون های گران قیمت تر دیده نمی شوند. داشتن استاندارد IPX7 یکی از عواملی است که باعث می شود این هدفون در برابر آب مقاوم باشد.

کیفیت صدای هدفون بی سیم Anker SoundCore Life U2 مثال زدنی است. دو درایور 10 میلی متری کار خود را به خوبی انجام می دهند و صدای بسیار باکیفیتی تولید می کنند. با فعال کردن حالت BassUp، صداهای بم عمیق تر می شوند و می توانید به طور کامل از موسیقی لذت ببرید. فناوری cVc 8.0 بالاترین کیفیت مکالمات شما را تضمین می کند. باتری این هدست قابلیت شارژ مداوم 24 ساعته را دارد که عدد بسیار خوبی برای هدفون گردنی به حساب می آید.

JBL Tune 510BT

اگر دوست دارید از هدفون های عالی استفاده کنید، این هدفون یکی از بهترین گزینه های ممکن در این رنج قیمت است. JBL یک شرکت آمریکایی است که در بخش تجهیزات صوتی فعالیت می کند و هدفون بی سیم JBL Tune 510BT یکی از محصولات اصلی آن است.

همانطور که از نام بزرگ JBL انتظار می رود، کیفیت صدای این هدفون فوق العاده است و تجربه شنیدن موسیقی جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد. عملکرد JBL Pure Bass Sound صدای خروجی این هدفون را شفاف و بدون نویز اضافی می کند. هدفون بی سیم JBL از بلوتوث Tune 510BT نسخه 5.0 استفاده می کند که برد آن ده متر است. باتری هدفون نیز تا 40 ساعت شارژ می شود. این باتری از شارژ سریع پشتیبانی می کند و تنها در 5 دقیقه شارژ می تواند تا 2 ساعت شارژ هدفون را تامین کند.

هندزفری بی سیم W1 یا T60

هیلو W1 که با نام T60 نیز شناخته می‌شود، یکی از زیباترین و بهترین هندزفری‌های بی‌سیم با قیمت 700 تا 800.00 تومان است. یکی از جدیدترین محصولات هیلو، این هدفون می‌تواند به راحتی عنوان بهترین هدفون بی‌سیم یا هندزفری را تا سقف 1 میلیون تومان از آن خود کند.

در کنار کیفیت بالای مکالمه، طراحی ظریف و زیبا و همچنین کیفیت پخش موسیقی با حداقل لگ در بازی ها باید ارزش خرید این هدفون بی سیم را چند برابر کند.
از دیگر ویژگی های T60 می توان به گواهی بلوتوث 5.2 و IPX4 برای مقاومت در برابر سقوط و تعریق اشاره کرد. همچنین اندازه نسبتا بزرگ و عدم پشتیبانی از شارژ بی سیم را می توان از نقاط ضعف این هدفون دانست.

هدفون بلوتوث Anker Soundcore R100

انکر از آن دسته برندهایی است که کیفیت محصولات آن همواره رضایت مشتریان را جلب کرده است. هندزفری بلوتوث Anker Soundcore R100 دارای طراحی ارگونومیک است که از افتادن تصادفی گوشی از گوش جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های مهم بلندگو باید به استاندارد IPX5 اشاره کرد. این بلندگو در برابر رطوبت و عرق مقاوم است و برای استفاده در حین ورزش بی خطر است.

با توجه به نام Anker و وجود درایورهای 10 میلی متری انتظار صدای خوبی از این موبایل داریم و همینطور است. بلندگو بلوتوث Anker Soundcore R100 صدای عمیق را با فناوری BassUp پخش می کند. علاوه بر این، تلفن همراه دارای میکروفون های عالی است تا اطمینان حاصل شود که تماس های شما به بهترین شکل ممکن انجام می شود. عمر باتری این اسپیکر هندزفری 6.5 ساعت است که با در نظر گرفتن باتری داخل جعبه تا 25 ساعت می رسد.

یک هدفون بی‌سیم سه درایور

همانطور که از نام این محصول پیداست، Triple Driver BT از 3 درایور صوتی استفاده می کند که به معنای کیفیت صدای بهتر در هنگام پخش موسیقی است. این هدست گردنی علاوه بر ظاهر مدرن و کیفیت عالی پخش موسیقی، می تواند از طریق میکروفون صحبت کرده و تماس های قابل قبولی برقرار کند. سرعت شارژ و نگهداری مناسب شارژ، کیفیت بالا و سازگاری با انواع گوشی های هوشمند از دیگر نکات مثبت این هدفون بلوتوثی است؛ نداشتن گواهی ضد آب و نسخه بلوتوث کمی قدیمی آن نیز از نقاط ضعف Triple Drver BT است.

هندزفری گرد Lenovo HE05

یکی از ارزان ترین گزینه های موجود در این لیست، هندزفری گرد Lenovo HE05 است. اما کیفیت و تجهیزات آن به هیچ وجه ناکافی نیست. لنوو از کیفیت این هندزفری عقب نمانده و بدنه آن از مواد مرغوب و انعطاف پذیر ساخته شده است. این هندزفری دارای استاندارد IPX5 بوده و در برابر رطوبت و تعریق مقاوم است و حتی در هنگام ورزش نیز می توانید از آن استفاده کنید.

کیفیت هندزفری لنوو HE05 بسیار خوب است. وجود میکروفون باکیفیت نیز باعث می شود که مخاطب صدای شما را به وضوح و واضح در مکالمه بشنود. بلوتوث نسخه 5.0 نصب شده در این هندزفری 10 متر برد دارد و با آن می توانید با گوشی های اندروید و iOS و حتی اپلیکیشن های ویندوزی ارتباط برقرار کنید. باتری هندزفری نیز به مدت 8 ساعت آن را شارژ می کند.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی بهترین هدفون های بی سیم و بلوتوث زیر یک میلیونی بازار از برندهایی مانند Redmi، Hilo، QCY، JBL و Vanmore پرداختیم. در بازار هندزفری ها مدل ها و کپی های غیر اورجینال زیادی وجود دارد و باید در خرید هندزفری دقت کنید. کاربران عزیز Simon Digital، کمکی که می توانیم به شما ارائه دهیم؛ ما به شما اطمینان می دهیم که تمام هندزفری های فروشگاه دیجیتال سایمون اورجینال هستند.

منبع: مجله فناوری شهر سخت افزار

 

بهزاد غلامی
بهزاد غلامی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
mobo niaz
هندزفری بلوتوثی شیائومی Air 2 Pro
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋